....دردودل....


در انتظار طلوع

آنقدر غایب میشوم شاید دل کسی برایم تنگ شود ولی افشوش که فراموش شده ام.

میترسم اخر نباشمو بیایی


میترسم اخر یک شب بهت فکر نکنم


میترسم از اون جمعه ای که بیایی من پیشت نباشم


ای امام زمان ای حضرت مهدی ای بزرگ ای مهربان


کمکم کن تو این روزهای سخت زندگی دوام اورم

 

تو این روز هایی که نابود کننده ی من است

 

تو این روز های تنهایی کمکم کن.


تنهام نذار یا امام زمان تنهام نذار.

 


المهدی ادرکنی



نظرات شما عزیزان:

محب اهل بیت
ساعت16:02---19 مهر 1391
سلام
با افتخار لینک شدید و بازم از تاخیرم عذر میخوام


.
ساعت12:04---24 خرداد 1391
این پیام مال من نیست ولی بخونش:



ولی بخونش



تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست-



اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید



عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............



20 روز دیگه منتظر معجزه باش.


vahid
ساعت17:59---14 فروردين 1391
اللهم کل لولیک الفرج

محمد
ساعت22:20---10 فروردين 1391
سلام خوبی چه خبرا؟ بهت قول دادم که باگوشیم میام سراغت حالااومدم نتونستم تواون وبت نظربذارم به خاطرهمین اومدم سراغ این وبت الان هم کنارساحل هستم دیدم دلم گرفته اومدم سراغ وبت به قل گفتنی هیچ جامثل خونه آدم نمیشه ولی چیزهای جالبی هم داره جات خالیه امیدوارم توهم بیای وازدوبی بازدیدکنی سرت رودرد آوردم کیانا ببخشیدفعلاباااااااى

برقبانی
ساعت11:19---23 اسفند 1390
سلام دوست عزیز و بزرگوار
امیدوارم حالتون خوب باشه و ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید.
خدا توفیق داد امسال برم خادمی شهدا و دعا میکنم ایشالله همتون برید خادمی شهدا.

ایشالله با3 پست(عکس های های سفر کربلام و
نظر امام خامنه ای و دیگر مراجع و فقها درباره خرافه چهارشنبه سوری و
عیدی کارمندان+نماز باحال+شعر
منتظر حضور و نظر گرمتون هستم.

اللهم عجل لولیک الفرج
ایشالله شهید شی.
شهادت بنده ی حقیر
التماس دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:,ساعت 14:9 توسط منتظر| |


Power By: LoxBlog.Com