....انتظار....


در انتظار طلوع

آنقدر غایب میشوم شاید دل کسی برایم تنگ شود ولی افشوش که فراموش شده ام.

چه جمعه...چه غروب غریب ودلگیری...

چرا سراغی از این جمعه ها نمی گیری؟

مسافری که هنوز و همیشه در راهی!

کجای راه سفر مانده ای به این دیری؟

به پیشواز تو آغوش زندگی جان داد

بیا پیاده شو از این قطار تاخیری...

چقدر پیر شده روی گونه هایم اشک!

سال هاست که از چشم من سرازیر است...

چقدر ماندی در بندانتظار ای دل!

شدی شبیه دیوانگان زنجیری...

چقدر شاعر مفلوک!قلبت از سنگ است

چطور از غم دوری او نمی میری....

 

 

المهدی ادرکنی



نظرات شما عزیزان:

moohamad
ساعت18:30---8 بهمن 1390
کیانا جون من لینکت کردم.

درضمن خدایی وبلاگت قشنگه.

مارم لینک کن.
پاسخ:گفتم اگه خصوصی دادین عمومی میشه شرمندها


helga
ساعت17:28---3 بهمن 1390
وب خوشگلی داری مرسی که به وب منم سر زدی
پاسخ:خواهش


ramin-74 
ساعت14:21---3 بهمن 1390
خیلی وبلاگت خوشکله.oh my god.پاسخ: مرســــــــــــــــــی پسر خاله

آبجی فاطی
ساعت22:46---2 بهمن 1390
بازم سلااام خوفی@};

خیلیــــــــــــــــــــــــ ــــــــی بامزه هست دوسش دارم

مرســـــــــــــیپاسخ: سلام گلم مرســــــی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,ساعت 18:40 توسط منتظر| |


Power By: LoxBlog.Com